FANDOM

Billy Wild - strzelec oraz jeden z głównych bohaterów The Legends of Slayers, najbardziej aktywny w czasach 890 AK.

Billy Wild
CBilly
Płeć Mężczyzna
Wiek 25
Rasa Człowiek
Zawód Strzelec
Pochodzenie Wild Marsh (Chiming)
Przynależność -

Historia Edytuj

Początek: „Chodź! Czeka na nas zemsta!” Edytuj

Gdy Billy był jeszcze niemowlakiem, jego ojciec, podróżnik, przybył wraz z nim do kraju Wild Marsh. Nie minęło jednak dużo czasu, a mały Billy stracił swojego ojca. Na szczęście mistrz Xiao Cheng, dobry przyjaciel ojca Billego przygarnął go i traktował niczym własnego syna. Tak więc Billy dorastał w Dojo Czerwonego Tygrysa w mieście Chiming, regularnie trenując swe ciało pod okiem przybranego ojca jednak nie poświęcając zbyt dużo uwagi sztukom walki - fascynacją chłopca była bowiem broń palna. Z początku niechętnie, jednak mistrz Cheng uszanował wybór swego podopiecznego i pomagał mu w treningu strzeleckim. Nadszedł jednak dzień gdy Xiao zechciał podzielić się prawdą o śmierci, a raczej morderstwie dokonanym na ojcu Billego. Wild postanawia wyruszyć do Sojuszu Wiśni i Kamelii by poznać prawdę i być może nawet pomścić swego ojca.

Sojusz Wiśni i Kamelii Edytuj

Rewolwerowiec, Łucznik i Akolita, czyli początek wspaniałej przyjaźni! Edytuj

Podczas długiej i wyczerpującej podróży podczas której natknął się na łuczniczkę Katy Sid, Billy w końcu dociera do pierwszego celu swojej podróży - wioski Tengu. Na miejscu obydwoje udali się do karczmy, gdzie Wild próbował uzyskać jakieś informacje, które pomogą im w dalszych działaniach. Dowiedział się między innymi o tajemniczej zjawie pojawiającej się w wiosce po zmroku. Tam poznali tajemniczego i dziwnego jaszczuroczłeka, który od razu po wejściu do karczmy i zjedzeniu czegokolwiek poruszył temat klanu Tengu. Podczas rozmowy strzelec wyciągnął stare ostrze z symbolem omawianej grupy, jednak Lagarto po chwili poprosił go o jego schowanie i kontynuowanie dyskusji w pokoju, gdzie szansa na podsłuchiwanie będzie znacznie mniejsza. Dość szybko zauważył, iż jaszczurka naciąga zarówno jego, jak i Katy na nocleg oraz jedzenie za darmo - za informacje Wild był jednak w stanie to wybaczyć.

Po zmroku cała trójka postanowiła udać się na nocny spacer po mieście. Nie trwało długo, zanim natknęli się na wspomnianą przez karczmarza tajemniczą zjawę. Billy miał pecha, choć nie takiego jak Malvado, który odpadł już na wstępie przebity przez jakiś atak magiczny. Strzelec pomimo wyjścia z walki bez szwanku, niewiele - choć zawsze coś - zrobił tajemniczej istocie. Wraz ze swoją towarzyszką, rannego jaszczuroczłeka postanowili zaprowadzić do kogoś, kto będzie w stanie mu pomóc. Kiedy Lagarto doszedł do siebie i mógł się już poruszać, postanowił dołączyć do Katy i Billy'ego.

Obydwaj mężczyźni postanowili udać się na chwilę obecną za Katy, która musiała zgłosić się do Sakury - sporego miasta na północy Sojuszu. Po drodze nie mogło jednak zabraknąć takich atrakcji jak walka z gigantem! Wielkolud był dobrze widoczny z drogi, po której akurat jechał powóz naszych bohaterów. Zarówno brzydal jak i kobieta zainteresowali się ową istotą. Bardzo chcieli przyjrzeć się olbrzymowi z bliska - Lagarto nie chciał zostać sam, więc tak czy owak poszedł z nimi. Gdy gigant zapragnął walczyć, Malvado podzielał jego entuzjazm. Billy natomiast wolał dokonać taktycznego odwrotu, nie chcąc pomagać przy tym co stanie się z akolitą. Ostatecznie jednak przystąpili do walki, wiedząc, że są na przegranej pozycji. Tak jak podejrzewał strzelec, jaszczuroczłek oczywiście został zmiażdżony bronią potwora już na wstępie. Jakież zdziwienie zagościło na twarzy brzydala, gdy zmiażdżony jaszczur po chwili wstał i zaczął atakować giganta. Wild postanowił więc zrobić szybko to samo. Ostatecznie, trzyosobowa drużyna wygrała to starcie i bezpiecznie oddaliła się do swojego powozu wyruszając w dalszą drogę.

W jednym z większych miast, grupa postanowiła podjąć się jakiejś pracy. Otrzymali pewną propozycję, jednak nagrodą mogły być tylko jakieś mikstury, a nie pieniądze. Cóż... Jak się nie ma co się lubi to się lubi, co się ma. Proste zlecenie polegające na eskorcie przez las, gdzie naszych bohaterów zaskoczyła jedynie niewielka grupa wilków, z którymi szybko się uporali. Cała trójka otrzymała po Miksturze Wzmocnienia, a także aż dwadzieścia innych Mikstur Leczących... jednak o różnym działaniu. Do płynów dodawano pewien składnik w różnych proporcjach, więc poza leczeniem może pojawiać się także inny, losowy efekt. Zleceniodawca prosił jedynie o to, by ostatecznie do niego wrócić i zdać krótki raport na temat działania każdego z magicznych napojów. Po chwili odpoczynku cała trójka ruszyła dalej...

Wygląd Edytuj

Billy to dobrze zbudowany młody człowiek... o wyjątkowo szpetnej urodzie.

Umiejętności Edytuj

Billy od lat szkolił się w sztuce posługiwania się bronią palną. Można uznać, że wyryło w nim to niesamowite zainteresowanie tym rodzajem broni i niewykluczone, że poza szlifowaniem swojego talentu będzie chciał także poznać tajniki tworzenia owych narzędzi.

Ciekawostki Edytuj

  • Kowbojski kapelusz Billa został kupiony na targu z zagranicznymi przedmiotami i pochodzi z jakiegoś odległego kraju.
  • Tytuły początkowych rozdziałów trójki bohaterów (Lagarto, Katy, Billy) są nawiązaniem do ich pierwszych celów („Chodź, czeka na nas...~”).

Cytaty Edytuj

- "Ja wolę jeść." - gdy Katy spytała go czy chce pomóc w kuchni.